Iklan Paling Popular

7 Feb 2013

Iklan Perlis: Rahsia Mudah Hafaz Al-Quran

Tajuk Iklan*:Rahsia Mudah Hafaz Al-Quran
Web Site:http://tinyurl.com/kaedahjibrilPower
Name*:Rahsia Mudah Hafaz Al-Quran
Email*:noreply@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Teknik PRO Hafaz Al-Quran

"Dalam masa seminggu membaca ebook ini,
saya sudah mendapat ratusan idea praktikal
bagaimana menghafaz surah-surah diluar kebiasaan
amalan saya seperti Mulk, Sajadah, Al-Insan & lain-lain.

Inilah teknik yang paling sesuai untuk saya 'upgrade'
bacaan surah lazim dalam solat!"

Johari Yap Abdullah


"Apa impak ebook-ebook ini kepada saya?
Ini kesannya : menukar 'sudut pandang' saya
terhadap Al-Quran. Jika sebelumnya inspirasi
hidup saya asyik ber'kiblat'kan buku motivasi barat,
kini ia sudah berpusing 360 darjah kepada
Al-Quran : kitab mulia, agung, sejuk, hidayah,
bermotivasi dan hidup. Memang mengujakan betul
bila 'susuk tubuh' Al-Quran benar-benar dapat dihayati....

Patutlah ulama dahulu sangat produktif dalam hidup
sebab 'charger' kekuatan dalaman mereka Al-Quran!"

Muhammad Fazly Abd. Patah

Lagi testimonial pembeli ebook ini:

==> http://tinyurl.com/kaedahjibrilPower


Terima Kasih
Foto Upload (2M max):kaedah-jibril2.jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...