Iklan Paling Popular

10 Sept 2015

Iklan Perlis: CEPAT !! MUDAH !! SEGERA ! INTEREST KAMI HANYA 1.5% SEBULAN

Tajuk Iklan*:CEPAT !! MUDAH !! SEGERA ! INTEREST KAMI HANYA 1.5% SEBULAN
Web Site:www.pinjamwang.com.my
Name*:yaya
Email*:yaya.toppionner04@gmail.com
Isi Iklan Anda*:PELUANG UNTUK MENDAPATKAN PINJAMAN MUDAH HANYA 1.5% SEBULAN..
Kami merupakan syarikat pinjaman wang berlesen dibwh kpkt .. KAMI BKN ALONG.. coustmer yang datang utnuk buat laon akan dirahsiakan maklumat ..
Keistimewaan syarikat kami :
- Interest yg rendah 1.5% sebulan
- 30 hari tanpa faedah
- Kelulusan hanya 1jam
- Boleh overlap
- Kelulusan dalam talian
Kami perlukan dokumen yang ringas dan mudah !!
- 3bln payslip gaji terbaru
- 3bln bank statement terbaru
- Penyata kwsp
- Surat pengesahan jawatan
- Bil api & air terkini
- Salinan Photostat ic
Hubungi pihak kami utk keterangan lanjut :
0162292554 ( yaya )
0179835554 ( zul )

Email : pinjamanlaju@gmail.com
Foto Upload (2M max):Presentation 21.jpg


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



2 comments:

  1. Adakah Anda Memerlukan kewangan pinjaman segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    dalam akaun bank anda
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman adalah bayaran fleksibel dan bulanan
    * Memohon - Dapatkan Kelulusan - akaun dikreditkan dengan jumlah pinjaman
    Dapatkan Kelulusan dalam 10 min.just hubungi kami di
    E-mel homeofequity@gmail.com
     PERMOHONAN PINJAMAN
    ================================
    Nama: ...................
    Nama kedua: ..................
    Hubungi Alamat: .................
    Negara: ...................
    Umur: ..........................
    Jantina: ....................
    Nombor telefon: ..............
    Status: .................
    Pekerjaan: ...............
    kedudukan: .................
    Pendapatan bulanan: ..............
    Jumlah pinjaman: .................
    Tujuan pinjaman: ...............
    jangka masa: ....................
    Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ............
    anda memahami Bahasa Inggeris: ..........
    sila mengisi dan menghantar borang ini kepada:
    E-mel homeofequity@gmail.com

    Yang ikhlas,
    Nicholas Payne
    Modal Ekuiti C.E.O

    ReplyDelete
  2. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah ditransfer ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya minta kepada Lady jane tentang permintaan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer ke saya tanpa penggantian

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja setuju dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya minta untuk Lady jane dan saya akan mengatakan ke dunia apakah ini benar? dan saya akan menyelesaikan dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biaya pendaftaran, biaya lisensi, persetujuan Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya melalui email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...