Iklan Paling Popular

19 Nov 2015

Iklan Perlis: Penghantaran Kereta Ke Sabah Sarawak

Tajuk Iklan*:Penghantaran Kereta Ke Sabah Sarawak
Web Site:http://hantarkeretaku.com
Name*:RITZTWO TRADING AND SERVICES
Email*:hantarkereta7@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Rizstwo Trading and Services berdaftar dengan SSM (SA0119630-X) adalah sebuah syarikat yang menawarkan khidmat penghantaran pelbagai kenderaan dari Semenanjung Malaysia ke negeri Sabah, Sarawak dan Wilayah Persekutuan Labuan. Kami juga menawarkan khidmat penghantaran kenderaan dari Sabah, Sarawak dan Labuan ke Semenanjung Malaysia.

Syarikat kami menawarkan perkhidmatan terbaik dengan kos penghantaran yang amat berpatutan. Kami dipertanggungjawab membawa pelbagai jenis kenderaan seperti Mercedes, BMW, Peugeot, Mazda, Toyota, Honda, Suzuki, Perodua, Proton dan Nissan dari syarikat-syarikat ternama kerana pengalaman dan prestasi syarikat lebih 15 tahun dalam industri ini.

Kami menawarkan perkhidmatan penghantaran kenderaan menggunakan kapal RORO (roll on roll off) iaitu kaedah penghantaran paling canggih dan selamat yang dispesifikasi kas untuk mengangkut kenderaan.

Terdapat empat kaedah penghantaran yang kami ditawarkan kepada pelanggan-pelanggan kami iaitu:

a) Port to Port

b) Door to Port

c) Port to Door

d) Door to Door

Kami menawarkan khidmat pengambilan kenderaan dari rumah anda bagi yang tidak mempunyai kelapangan masa untuk menghantar kenderaan ke pejabat kami pada harga yang amat berpatutan.



Kami sedia mengambil / menghantar kenderaan anda dari mana/ kemana sahaja iaitu seperti dari Kangar, Alor Setar, Kota Bharu, Kuala Terengganu, JB, Ipoh dan lain-lain lagi pada harga yang sangat berpatutan
Caj1
Panduan1
FAQ1

Perkhidmatan kami terbukti cekap, selamat tempoh penghantaran yang lebih singkat Penghantaran kenderaan hanya memakan masa 4 hingga 8 hari ke destinasi pilihan anda. Kami juga menawarkan perkhidmatan penghantaran kenderaan ke destinasi Pilihan anda seperti Kuching, Sibu, Bintulu, Miri, Kota Kinabalu, Sandakan, Lahad Datu, Tawau, Lahad Datu dan lain- lagi.

#Cepat

#Selamat

# Dimana Sahaja

untuk maklumat lanjut sila layari laman web kami http://hantarkeretaku.com
Foto Upload (2M max):car-shipping-484x255.jpg


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...